F/PA0SKP/P FL/VO-089 = VO-029 error

Sorry guys. I made a mistake on Sotawatch. 089 posponed. Tree on the road after the storm this night. We did 029 instead. 3nd summit VO-002 also quit. We reached the restaurant next to the road by car. The road was open , but did not make it to the top. Snow and ice storm and very slippery. Looked like Southpole. Next try tomorow.

Hans en Sake,

bedankt voor de twee QSO’s en de tienpunters. Ik zal mijn log aanpassen van 089 naar 029. Suc6 morgen.

73 de PA9CW

Helaas kon ik geen verbinding met jullie maken. Ik zat op QRL. Wat mij opviel is dat heel veel summits in de Vosges nu opeens 10 punters zijn! Toen ik er twee jaar geleden was waren ze nog 1 a 2 punten :cry: (maar was ook best leuk hoor…)
73, Erwin PA7N

Do you mean that ham-unfriendly restaurant on the summit? (VO-002)

73, Hans PB2T

1 Like

Hans,

is dat een vegatarisch restaurant :slight_smile::slight_smile: ? Omdat ze HAM-onvriendelijk zijn ?

Groet en nog de beste wensen.

73, Tonnie de PA9CW

Happy new year Tonnie. Just heard you once today. Not good enough for a QSO.

HNY . Klopt. We zagen het restaurant toen we de IJsberg wilden oplopen. Toen begon de sneeuwstorm en konden we niets meer zie!!

EU2LU,DL8DXL,G4WSP,OK2PDT,OE6WIG,EA2DT,SP9AMH,DL6MST,G3VQM,SA4BLM,G4OBK,PA9CW,DL3JXN/P,OZ7JZ,G0FVH,DL7VKD,PA9M,LZ3SM
PSE CHANGE THE REF. WE WHERE ON FL/VO-029.

TKS ALL THE CHASERS,

SAKE, PA0SKP